Hoe je als consument soms lelijk gemangeld wordt

Ed Brouwer

Twee man van KPN die het dekseltje komen repareren van de glasvezelaansluiting van Hans Kamerling. Klinkt overdreven, is het ook, maar Kamerling vindt het allang best.

Want weken en weken had hij er al om gevraagd. En wij ook een paar keer. Tijdens spel had een kleinkind per ongeluk een kindertafeltje omgestoten tegen het fiberkastje, waardoor het dekseltje verschoof en het binnenwerk eruit hing. Herstel regelen werd een zaak van lange adem.

KPN als opdrachtgever voor het kastje verwees naar de aanlegger, Artemis, en die naar KPN en die naar Artemis. Ping-pong ping-pong, dus. Enfin, het schoot geen meter op.

Na lang wachten antwoordde een Engelstalige woordvoerder van Artemis ons dat ze het ging regelen, al was er geen formele opdracht. En toen stonden dus die twee KPN’ers op de stoep om het klepje weer netjes dicht te schroeven. Dit gaat helemaal nergens over, denkt u als lezer wellicht. Maar het illustreert wel hoe je als consument soms lelijk gemangeld wordt.

Ook iets te melden aan het ombudsteam? Mail ons.

Net binnen