Acht nieuwe zonweringen van Sunway

Martin van der Jagt had problemen met de acht binnenzonweringen van Sunway die jaren terug bij de koop van hun appartement in Schagen waren opgehangen.

Martin van der Jagt had problemen met de acht binnenzonweringen van Sunway die jaren terug, bij de koop van zijn appartement in Schagen, waren opgehangen. Pech, de winkel bestaat niet meer. Gelukkig vond fabrikant Sunway in Nieuwegein de order terug. Er kwamen nieuwe zonweringen en toen later opnieuw een probleem ontstond, heeft Sunway alles vervangen. Er was sprake van een productiefout in de partij waartoe hun shades behoorden. ,,Waar kom je zoveel service nog tegen?’’

Benita Woerdeman uit Haarlem complimenteert Leen Bakker en wel de vestiging in haar stad. De afstandsbediening van de sta-op-stoel van haar moeder had het begeven. ,,Er was slechts één telefoontje nodig naar de heer Van de Horst van Leen Bakker. Hij wist meteen dat het een groot probleem voor mijn moeder was, bestelde een nieuwe afstandsbediening, die na krap anderhalve week al bezorgd werd. Kosteloos. Waar vind je zo’n goede service?’’

Els Hannaart en Rob Braun hadden kortsluiting. ,,Alle elektra viel uit. We kregen de inductiekookplaat, die pas vier jaar oud is, niet meer aan de praat. Al na een uurtje kwam Randstad Elektrotechniek uit Leiderdorp langs.’’ De monteur ontdekte meteen een probleem in de meterkast. ,,Probleem opgelost. Wij blij en helemaal toen onze hulpverlener meldde, dat er niets in rekening gebracht zou worden!’’

Edith Lambermon uit Bennebroek prijst WST Keukens in Krommenie. Zes jaar na de koop van haar keuken ontstond een groot probleem met de ophanging van de afzuigkap. Ondanks drukte kwam WST meteen langs om het kosteloos op te lossen. ,,Dat is een compliment waard.’’

Uw compliment?

Heeft u ook iets sympathieks meegemaakt en mogen andere lezers dat ook weten? Mail ons uw compliment en vergeet niet uw woonplaats erbij te zetten.

Net binnen