Ventilator in plafond woning Beverwijk vat vlam

BEVERWIJK

In een woning aan de Munnikenweg is zondagavond brand uitgebroken. Rond 23:30 uur werd de brand ontdekt door de bewoners. De brand was ontstaan doordat de motor van de ventilator in de wc is doorgebrand.

De brand breidde zich via het plafond uit naar de keuken. Er zou flinke schade zijn ontstaan in de woning.

Het gezin dat in de woning woont, stond enige tijd buiten in de kou. Een ambulance is ter plaatse gekomen om eventuele gewonden hulp te bieden, maar iedereen bleef ongedeerd.

De brandweer heeft de woning na de nodige metingen veilig verklaard. Stichting Salvage is ingeschakeld om de schade met de bewoners af te handelen.

Foto’s: DNP.NU

Het laatste nieuws.