Martien de Graaf uit Enkhuizen krijgt nieuwe motor voor acht jaar oude e-bike

Een mooie staaltje meedenken door rijwielhandel Smit Brandhoff in Bovenkarspel.

Toen Martien de Graaf uit Enkhuizen onlangs zijn tweedehands, acht jaar oude Sparta e-bike wilde gebruiken was er geen weerstand meer op de pedalen. Hij met de fiets naar Smit Brandhoff in Bovenkarspel die het lukte fabrikant van de motor (Bosch) een nieuwe te laten opsturen. Een aankoopnota had De Graaf niet, desondanks was de motor kosteloos en hoefde hij alleen het monteren te betalen. ’Klasse.’

Top Trap Purmerend

Boy Heuse uit Assendelft is erg onder de indruk van de service van Top Trap in Purmerend. „Zij hebben in oktober onze trap bekleed met PVC-treden. Afgelopen week heeft een gevallen voorwerp een behoorlijke deuk veroorzaakt. Na contact te hebben opgenomen was de onmiddellijke reactie: ’We komen kosteloos de beschadigde trede vervangen’.”

Leen Bakker

Na veertien jaar brak er een wieltje af van het onderzetbed van de familie Sjardijn uit Oegstgeest, destijds gekocht bij Leen Baker. Het prompt toegestuurde wieltje bleek niet het goede maar samen met een medewerker van filiaal Leiderdorp die er veel moeite voor deed kon al een dag of wat later toch het juiste wieltje worden bezorgd - en nog kosteloos ook.

Uw compliment?

Nog maar eens een oproep speciaal voor onze abonnees op Haarlems Dagblad, IJmuider Courant, Leidsch Dagblad en De Gooi- en Eemlander: heeft ook u een sterk staaltje klantenservice meegemaakt? Laat het ons met een mailtje weten, we geven er graag ruchtbaarheid aan in de wetenschap dat dat behalve door andere lezers ook zeer wordt gewaardeerd door de geprezen ondernemers. Leuk toch, zo’n schouderklop in de krant?! Mails ons HIER.

Walter Optiek Obdam

Voor het eerst heeft Ans Kuiper uit Hensbroek een bril gekocht bij Walter Optiek Obdam. Ze had bezuinigd op de glazen, maar deze bevielen haar achteraf niet. Na een nameting van haar ogen heeft Walter Optiek nieuwe duurdere glazen besteld. „Ik hoefde niets bij te betalen, terwijl ik daar wel op gerekend had. Mijn complimenten.”

Specsavers Hoorn

Voornaam, leeftijd? Geen probleem ons die te geven voor de 95-jarige Henk Groenewegen die dit compliment voor Specsavers bij hem in Hoorn instuurt. „Enkele dagen geleden had ik aan beide hoortoestellen problemen. Helaas kon er pas over enkele dagen iets aan gedaan worden vanwege drukte. Na uitleg van mijn probleem aan de audiciën van Specsavers in Hoorn kreeg ik de mededeling dat ik een uur later al kon komen. Op de fiets reed ik naar het Grote Noord, mondkapje op in de winkel en bij de audiciën heb ik mijn probleem voorgelegd. Binnen tien minuten was alles hersteld en kon ik opgelucht weer naar huis. Topsnelle, kosteloze service.”

Net binnen